  • From: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ktoś sądził się z oszustem na Allegro???
    Date: Fri, 8 Dec 2006 22:28:38 +0100

    Użytkownik "Wito" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2435.00000192.4579d03b@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    > Rok temu zostałem oszukany na aukcji. Kupiłem komputer, który po
    > przysłaniu
    > okazał się zupełnie niezgodny z opisem a w dodatku uszkodzony. Sprzedający
    > zaproponował zwrot pieniędzy po otrzymaniu przesyłki. Przesyłkę
    > zwróciłem,
    > ale pieniędze otrzymałem dopiero po miesiącu i tylko 30%, gdyż stwierdził,
    > że
    > sprzęt został uszkodzony. Poinformowałem go, że sprawę kieruję na policję,
    > wówczas od jego żony otrzymałem odręcznie napisany list, w którym
> [...]

    Mnie sie udalo juz dwa razy. Wprawdzie nie w sprawie z Allegro
    ale podobnej.
    Zastosowalem nastepujacy trick (do sprawy sadowej w koncu nie doszlo).

    Wypelnilem wszystkie formularze konieczne do uzyskania nakazu zaplaty
    i zlozylem je w Sadzie. Kopie z potwierdzeniem wplywu skserowalem
    i wyslalem dluznikowi z adnotacja, ze jesli w terminie 7 dni sie rozliczy,
    nie oplace pozwu i sprawa umrze smiercia naturalna. Zwrocili szybciutko
    i tym samym uniknelismy sprawy.
    Zaznaczam, ze bylem gotowy sie sadzic.

    pozdrawiam, Jacek