  • Data: 2006-12-09 08:19:30
    Temat: Re: [OT] Czy ktoś sądził się z oszustem na Allegro???
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Masz jakieś świeże wiadomości o nim?

    Nic. Ale za parę dni będzie wyrok o zadośćuczynienie ws. tego jego
    kolesia. Rozprawa była piękna "ja nie znałem się z panem Buzdyganem -
    ale czy brał pan udział w jego przedsięwzięciach, np. STI - no tak,
    poprosił mnie to się podpisałem".
    Nb. koleś studiował z Arnoldem - jak wiadomo, nie za długo - i od razu
    taki problem ;-)
    Dziwnie też się czułem mówiąc "pan Buzdygan", ale cóż, sąd - taka
    konwencja ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl