    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ktoś pomoże w kwestii pełnomocnictwa?
    Date: Sun, 23 Oct 2011 17:49:36 +0200

    W dniu 23-10-2011 17:32, PrivateLan pisze:
    > Mam wątpliwą satysfakcję być stroną w postępowaniu sądowym z powództwa
    > cywilnego.
    > Spotykam się z taką sytuacją, że druga strona (wspólnota mieszkaniowa)
    > dała pełnomocnictwo radcy prawnemu.
    > Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że umowę z radcą oraz
    > wynagrodzenie za usługę opłaca zarządca działający na podstawie umowy o
    > zarządzanie.
    > Organem zarządzającym jest Zarząd, który podpisał tylko dokument o
    > ustanowieniu pełnomocnika.
    > W umowie o zarządzanie występuje tylko stwierdzenie, że zarządca udziela
> [...]

    Wszystko jest w porządku. Pełnomocnictwa udzieliła wspólnota (w imieniu
    której działa zarząd) i to jest przed sądem istotne. Kto opłaca radcę, z
    kim ma umowę to jest inna, nieistotna tutaj sprawa. Zresztą nie ma w tym
    nic podejrzanego ani śmierdzącego. Wspólnota ma umowę z zarządcą, a
    zarządca z radcą prawnym. Na podobnej zasadzie we wspólnotach zawierane
    są z umowy z innymi usługodawcami wobec wspólnoty.

    --
    .B:artek.