  • Data: 2004-02-14 16:51:24
    Temat: Re: Czy ktoś pamięta stare prawa jazdy?
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości
    news:c0lhkk$7q2$1@topaz.icpnet.pl...

    > Spójrz na jakiej grupie się znajdujesz.
    > To nie jest grupa pl.soc.babanatargumówiła;)
    > Możesz ciągnąć przyczepkę o dowolnej ilości osi i dowolnych wymiarach byle
    > była zarejestrowana z wpisaną odpowiednią dopuszczalna masą całkowitą.
    > I to by było na tyle.

    Ja nie jestem specjalista od prawa, dlatego nie jestem w stanie podac
    podstawy prawnej, ale chetnie sie z nia zapoznam, jesli tylko ktokolwiek ja
    tutaj poda. A pewien jestem, ze jest. Od razu to musi byc
    babanatargumowila?Jestes specjalista w tejdzidzienie to podaj, a nei uzywaj
    takich argumentow. Ja nie jestem, ale mowie to, czego jestem pewien. I tyle.

    Pozdrawiam
    Michal Zurawski