  • Data: 2009-09-02 09:05:55
    Temat: Re: Czy księgowa tak może?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 10:35:47 +0200, Henio napisał(a):

    > Jesli tak zrobi, to z wrzesniowej wypłaty nie dam rady zrobić wszystkich
    > opłat...
    >
    > I teraz moje pytanie, czy tu jest wszystko w porządku?

    Bez Twojej zgody - nie może potrącić ani złotówki.
    Niech się z Tobą dogada po dobroci ... to jej interes jest teraz.
    Oczekiwałeś tej wpłaty - nie znałeś wcześniej jej wysokości - wydałeś "na
    życie". Teraz to "księgowa" ma problem :)
    Ofkorse - w dobrym tonie by było jej to oddać - ale jak mówię - nie
    narażając się na komplikacje z Twojej strony - zwracaj jej np. w ratach,
    tak by miałeś na życie.