  • Data: 2009-09-02 08:35:47
    Temat: Czy księgowa tak może?
    Od: "Henio" <gupol@@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ponieważ wyszukiwarka archiwum nie działa w googlach najlepiej, to
    zapytam:

    jestem zatrudniony w firmie X od marca 2008 roku
    w tym roku nie wykorzystałem w pełni przysługującego mi wolnego, więc w
    marcu 2009 wzialem 2 tygodnie urlopu
    pocztą pantoflową dowiedziałem się, że moge ubiegać się o tzw "wczasy pod
    gruszą"
    udało się, księgowa w trakcie trwania tego urlopu przelała mi pieniążki

    i teraz: w sierpniu poszedłem znów na urlop - 2 tygodnie
    księgowa wraz z wypłata ponownie przelała mi świadczenie za "wczasy pod
    gruszą"
    byłem zadowolony, pieniądze się przydały... wiadomo

    po powrocie z urlopu ta sama księgowa oznajmiła mi, że "z rozpędu przelała
    mi te pieniądze" i że musi mi to potrącić z kolejnej, wrześniowej wypłaty,
    bo w tym samym roku ona mi nie wypłaci dwa razy tego świadczenia

    Jesli tak zrobi, to z wrzesniowej wypłaty nie dam rady zrobić wszystkich
    opłat...

    I teraz moje pytanie, czy tu jest wszystko w porządku?

    H.