  • Data: 2004-07-23 08:52:29
    Temat: Re: Czy kontroler moze mi wejsc do domu ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cdq7c5$l4d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Problem odwieczny. Kontrolera wpuścić nie musisz. Policja może zostać
    wezwana, ale nie sądzę, by w wyniku ich przyjazdu próbowali wchodzić do
    Ciebie do domu. To jest sprawa cywilna, a nie karna. Karna by była, jakby
    dało się dowieść, że używałeś a nie płaciłeś. No ale tego dowieść podczas
    przeszukania nie sposób. Zawsze możesz powiedzieć, że telewizor stoi od
    dziś. A, że stary? No bo dotychczas leżał w szafie. Nie ma ustawowego zakazu
    trzymania swojego własnego telewizora w szafie.