  • Data: 2023-10-03 01:51:50
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli założymy, że na miejscu wiedziano, że BMW wpadło w KIA, a to
    > uderzyło w barierki, w wyniku najechania, no to niewzmiankowanie tego w
    > komunikacie jest najmniej dziwną rzeczą akurat. Odnoszę wrażenie, że na

    Najmniej dziwną rzeczą?

    > miejscu uznano, że KIA z nieustalonego powodu przyłożyła w barierki i w
    > kręcącą się KIA uderzyło BMW. No przynajmniej reszta okoliczności
    > wskazuje na taką konstatację.

    Z jakiegoś powodu większość opisów różnych wypadków zawiera informację o
    wszystkich istotnych uczestnikach tych wypadków jeśli tacy byli.
    Naprawdę nie kojarzę sytuacji, gdy na miejscu stoją rozbite dwa pojazdy
    a pomija się obecność jednego z nich. Robert, to jest nie do obrony.

    --
    Marcin