  • Data: 2006-05-11 10:00:04
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:e3uqpn$1de$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Abstrahujac od problemu (IMHO ze strony kasjerki zadnego oszustwa nie
    > bylo),
    > to oszukiwac (w sensie KK) mozna nie tylko dla wlasnej korzysci. (art 115
    > par 4 "
    > Korzyścią majątkową lub osobistą jest korzyść zarówno dla siebie, jak i
    > dla
    > kogo innego.)
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > SDD

    Czy to faktycznie istotne (pomimo pytania w temacie) czy kasjerka dopuściła
    się oszustwa? Zachowała się nieżyczliwie i chyba to jest tutaj
    najistotniejsze. Z Waszych wypowiedzi przebija ton solidarności z ową
    kasjerką. Dziwię sie, chociaż przy akademickim podejściu do dyskusji można
    faktycznie nie dać się ponieść emocjom. Ale każdy z nas w różnych miejscach
    może być odbiorcą takich szczątkowych informacji, w wyniku czego poniesie
    określone straty i co wtedy? Nadal zachowacie taki kamienny spokój?
    Ja prawdę mówiąc nie byłabym uszczęśliwiona po fakcie, dowiadując się o tym,
    że przepłaciłam. Więcej, sama swego czasu zostałam też w informacji PKP
    potraktowana podobnie, kiedy planując podróż trzech osób przez całą Polskę
    tam i spowrotem dowiadywałam się o różne warianty cenowe takiej eskapady.
    Miła pani informatorka powiedziała mi wszystko poza jednym niuansem - że
    bilety w opcji tańszej należy zakupić co najmniej 7 dni przed wyjazdem. Nie
    muszę pisać, że w efekcie tego przepłaciłam słono.
    Zdecydowanie wolałabym kraj życzliwych, od kraju "tych co to nie wychodzą na
    krok poza swoje obowiązki".
    Graszka