  • Data: 2006-05-11 09:48:11
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: zly <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2006-05-11 11:13, scream napisał(a):

    > Az przykro patrzec jak ludziom ciezko sie mysli w dzisiejszych czasach...
    > Czy jak kioskarka nie poinformuje mnie, ze zamiast 10 biletów autobusowych
    > normalnych, moge kupic jeden dobowy bo bedzie taniej, to tez Twoim zdaniem
    > mnie oszukuje?

    Tylko, ze dziesieciu biletow nie musisz wykorzystac dzis lub sam.
    Natomiast nawet gdyby babcia miala jechac tylko w jedna strone, to i tak
    bilet turystyczny wyszedlby ja taniej.

    > Nie moge pojąć czemu dopatrujesz sie oszustwa tam gdzie go nie ma. Emerytka
    > przyszła do kasy, poprosiła o bilet z A do B i go dostała.

    Oczywiscie, mogla tez dostac bilet z przesiadkami w Bialystoku i
    Krakowie. Nikt jej nie musial powiedziec ze jest bezposredni.

    > obowiązkiem było informowanie jej, że może zaoszczędzić 4 zł kupując bilet
    > weekendowy, miesięczny, czy roczny niewidoczny...

    Jakos konduktor zasugerowal jej reklamacje, czyli jednak racja moze byc
    po jej stronie, prawda?

    marcin