    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kary ulegaja przedawnieniu?
    Date: Wed, 18 Feb 2004 21:15:35 +0100

    > ...wobec tego moze być gorąco, uh..
    > W jaki sposób moga wyciągnąc ode mnie taką kase nie majac moich nowych
    > danych.

    Co to znaczy nie znając nowych danych? Zmiane adresu czy miejsca
    zatrudnienia łatwo ustalić.

    > Czy skarbówka moze w tym uczestniczyc- w udostępnieniu danych i
    > informacji o zarobkach bo innego sposobu nie widzę??

    Trudno mi powiedzieć jakie uprawnienia i możliwosci mają komornicy, ale
    sądzę ze szerokie skoro jakos do tej pory działają z sukcesami. Na pewno
    taki komornik ma możliwosc "siąść" na wynagrodzenie, mienie (telewizor,
    samochód itd), podejrzewam ze na zwrot podatku równiez.

    pdr
    Olo