  • Data: 2004-02-19 11:07:44
    Temat: Re: Czy kary ulegaja przedawnieniu?
    Od: "remeeq" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy skarbówka moze w tym uczestniczyc- w udostępnieniu danych i
    informacji o zarobkach

    ZDECYDOWANIE NIE. SKARBÓWKA MOŻE ŚCIĄGAĆ MANDATY NAŁOŻONE NP. PRZEZ POLICJĘ
    I TE, KTÓRE WPŁYWAJĄ DO BUDŻETU I ROBI TO NIE PRZEZ KOMORNIKA A PRZEZ
    POBORCĘ SKARBOWEGO, NIE KOMORNIKA SĄDOWEGO, WIĘC TO SPORA RÓŻNICA.

    DANE O TWOICH DOCHODACH NIE SĄ JAWNE WIĘC ZADNE PRZEDSIEBIORSTWO NIE BEDZIE
    ZNAŁO TWOICH DOCHODÓW Z US. A TYM BARDZIEJ POBORCA SKARBOWY NIE SIĄDZIE CI
    NA WYPŁATĘ ANI ZADNE INE SRODKI. MUSIAŁABYS ZALEGAC Z PODATKAMI, SKŁADKAMI
    ZUS, MANDATAMI Z POLICJI LUB STRAŻY MIEJSCKIEJ (SŁUŻB MUNDUROWYCH) A NIE ZA
    KARY ZA PRZEJAZD BEZ BILETU Z JAKIEGOŚ PRZEDSIĘBIORSTWA!!