  • Data: 2011-04-14 11:12:05
    Temat: Re: Czy kary są sprawiedliwe?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 17:47:57 +0200, Robbo napisał(a):

    > Będę
    > wdzięczny, jeśli ktoś z Was mógłby mi wyjaśnić, dlaczego kary za dwa opisane
    > przestępstwa ustalono w taki właśnie sposób.

    To o czym piszesz to nie kary, ale zagrożenie karą wynikające z jakiegoś
    paragrafu ogólnego. Pierwsze z lekkiego pobicia, a drugie nie wiem - pewnie
    za przywłaszczenie - a ten paragraf może obejmować nie tylko kradzież kilku
    metrów kabla ale też na przykład kradzież Bitwy pod Grunwaldem Matejki -
    paragraf jest ten sam, a widełki od 3mc to 3 lat. Policja woli podać wyższą
    wartość bo to groźniej brzmi ;-)
    Poczekaj na wyrok i wtedy napisz ile dostali.

    Henry