  • 1. Data: 2002-09-03 21:03:56
    Temat: Czy jest taka mozliwosc, aby ...
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    Czy jest taka mozliwosc aby pracodawca tak postapil :

    - pracownik pracuje u pracodawcy przez okolo pol roku,
    pozniej nie uklada sie z pracodawca i sie w mniej przyjemnych
    warunkach rozstajemy.

    Czy pracodawca moze teraz przeslac np. faxem, listem informacje
    do wszystkich swoich klientow ze pracownik juz u niego nie bedzie
    pracowal (i np. ze prosze sie z nim nie kontaktowac).

    Czy to moze nie jest jakies naruszenie ustawy (ale nie wiem jakiej) ??

    Bardzo zalezy mi na odpowiedzi.
    pozdrawiam,

    Radoslaw

  • 2. Data: 2002-09-03 21:56:30
    Temat: Re: Czy jest taka mozliwosc, aby ...
    Od: Tomasz Slaski <t...@s...pl.invalid>

    Użytkownik [r/w] gericotel napisał:

    > Czy pracodawca moze teraz przeslac np. faxem, listem informacje
    > do wszystkich swoich klientow ze pracownik juz u niego nie bedzie
    > pracowal (i np. ze prosze sie z nim nie kontaktowac).

    Może. To sprawa organizacyjna firmy.

    > Czy to moze nie jest jakies naruszenie ustawy (ale nie wiem jakiej) ??

    A gdzie tam. Przecież ani cie nie pomawia, ani nie szkaluje - stwierdza
    fakt, ze obywatel Radoslaw nie pracuje juz u niego.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-09-03 22:56:29
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    Ktoś kiedyś coś powiedział, że

    ni nie szkaluje - stwierdza
    >fakt, ze obywatel Radoslaw nie pracuje juz u niego.

    zgadza sie Tomeczku, "chlodnym" okiem patrzac na moja sprawe to
    pracodawca dziala zgodnie z prawem informujac klientow o fakcie, ale
    prywatnie wiadomo jak jest. Pozniej ci klienci "kombinuja" hm, .. co
    ten radek zrobil ze on go zwolnil ..... a juz nie daj Boze jak Radek
    przyjdzie w innej sprawie do jednego z klientow . TO juz tragedia.

    wiesz jak jest. ale ninejszym chcialbym podziekowac za odpowiedz.

    pozdrawiam,
    radoslaw

  • 4. Data: 2002-09-04 10:25:34
    Od: "Piotrek" <p...@p...fm>

    Czy zamierza Pan prowadzicdzialalnosc gospod. konkurencyjna dla bylego
    pracodawcy ?

    Czy o takim zamiarze pracodawca wiedzial ?

    Piotr

    Uzytkownik "[r/w] gericotel" <n...@s...com> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2002-09-04 10:51:18
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid>

    [r/w] gericotel wrote:

    > wiesz jak jest. ale ninejszym chcialbym podziekowac za odpowiedz.

    Wiem. Nie ma sie do czego przyczepić.

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

  • 6. Data: 2002-09-04 13:24:41
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    Ktoś kiedyś coś powiedział, że

    >Czy zamierza Pan prowadzicdzialalnosc gospod. konkurencyjna dla bylego
    >pracodawcy ?
    >
    >Czy o takim zamiarze pracodawca wiedzial ?

    byc moze. jeszcze nie jest to okreslone. ale zalozmy:

    a) nie bede prowadzil
    b) bede prowadzil

    co nam to daje, chyba nic. prawda ?

    pozdrawiam,
    radoslaw

  • 7. Data: 2002-09-04 13:50:34
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@s...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:3D75300E.5070209@skonet.pl.invalid...

    > Może. To sprawa organizacyjna firmy.

    ??

    > A gdzie tam. Przecież ani cie nie pomawia, ani nie szkaluje -
    stwierdza
    > fakt, ze obywatel Radoslaw nie pracuje juz u niego.

    Jest jeszcze ustawa o ochronie danych osobowych, ktora nie pozwala na
    takie rzeczy, szczególnie, gdy Radka z byłym pracodawcą nie wiążą już
    żadne stosunku służbowe.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-09-04 14:39:44
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    Ktoś kiedyś coś powiedział, że

    >Jest jeszcze ustawa o ochronie danych osobowych, ktora nie pozwala na
    >takie rzeczy, szczególnie, gdy Radka z byłym pracodawcą nie wiążą już
    >żadne stosunku służbowe.

    wlasnie o cos moze takiego mi chodzilo. chyba mozna to (ten incydent)
    przeciagnac w moja strone i powolac sie na owa ustawe.

    pozdrawiam,
    radoslaw

  • 9. Data: 2002-09-04 18:50:47
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    > Jest jeszcze ustawa o ochronie danych osobowych, ktora nie pozwala na
    > takie rzeczy, szczególnie, gdy Radka z byłym pracodawcą nie wiążą już
> [...]

    Tak? A niby jaki przepis tej ustawy tego zakazuje?

  • 10. Data: 2002-09-05 05:52:07
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > byc moze. jeszcze nie jest to okreslone. ale zalozmy:
    >
    > a) nie bede prowadzil
    > b) bede prowadzil
    >
    > co nam to daje, chyba nic. prawda ?

    Wszytsko jedno niby bo w/g mnie ma takie pelne prawo poinformowac swoich
    klientow ze juz pan u niego nie pracuje.
    Teoretyczna sytuacja (a moze wlasnie konkretnie Pana):
    Pan X pracuje w firmie Y i jezdzi do klientow (jeyny kontakt posczegolnych
    klientow z firma X - np. handlowiec). Wszytskie firmy maja do Pana X
    telefony i jak cos nie dziala, chca cos zamowic nowego itp to dzownia do
    niego czesto na tel. komorkowy. Jesli szef firmy Y nie poinformuje o tym ze
    juz Pan nie pracuje beda nadal dzwonic a Pan X oczywiscie bedzie wykradal
    klientow po koleii jak leci :)) bo nie oszukujmy sie - z pewnoscia o to
    chodzi ...

    Naturlane jest ze pracodawca broni sie przed wykradaniem klientow przez
    bylego pracownika ktory posiada np. zaufanie u klienta i duza wiedze na
    temat firm-klientow :)

    AndY