  • 11. Data: 2002-09-05 12:53:24
    Temat: Re: Czy jest taka mozliwosc, aby ...
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Buker" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:al7cbq$btf$1@news.tpi.pl...

    > Tak? A niby jaki przepis tej ustawy tego zakazuje?

    W tym wypadku jakiś musi na to pozwalać, i o ile dobrze dedukuję art.23
    ust.1 pkt. 5 właśnie pozwala:
    ---
    Art. 23. 1. Przetwarzanie danych jest dopuszczalne tylko wtedy, gdy:
    (...)
    5) jest niezbędne do wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów
    administratorów danych, o których mowa w art. 3 ust. 2, lub osób
    trzecich, którym są przekazywane te dane - a przetwarzanie danych nie
    narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą.
    ---
    A więc masz rację - ja się pomyliłem.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2002-09-05 18:23:19
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    Ktoś kiedyś coś powiedział, że

    dziekuje wszystim za udzielenie informacji
    pozdrawiam Was

    radoslaw