  • Data: 2004-03-05 09:02:22
    Temat: Re: Czy elektrownia dziala zgodnie z prawem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Mar 2004, it was written:

    >+ Witam.
    >+
    >+ Wczoraj po powrocie do domu znalazlem w drzwiach swistek z informacja, ze
    >+ juz nie mam pradu. Pod moja nieobecnosc ktos po prostu odlaczyl mi kabel,
    [...]
    >+ Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?
    >+
    >+ Moja wina, ze zapomnialem zaplacic ale nie dostalem od nich zadnego
    >+ wezwania.

    No to AFAIK nie jest zgodne z prawem.
    Awantura o takie postępowanie niektórych ZE była tak z kwartał
    temu i skończyło się wprowadzeniem zapisów że nie można wyłączyć
    wcześniej niż przed miesiącem "zalegania" i nie wcześniej niż
    AFAIR (ale to "z głowy") 2 tygodnie przed upomnieniem.
    Niestety w tej chwili ci nie powiem czy to zostało wpisane do
    prawa energetycznego czy ochrony konsumenckiej :(

    >+ Odpowiedzcie

    ...co czynię...

    >+ i poradzcie prosze.

    ...a wypchaj się :] Po pierwsze nie prosisz o poradę (twoje
    szczęscie ;)) a po drugie pewnie nie wiesz o co prosisz ;> !
    FYI: nie jestem prawnikiem :)

    pozdrowienia, Gotfryd