    From: "Mini Moda" <m...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy dziecko ma prawo do bezpłatnego leczenia?
    Date: Thu, 19 Jan 2012 11:34:54 +0100

    > Oczywiście.

    Pozwolę sobie wątpić...

    > Zanim mi się zachce coś napisać, wolę przeczytać żeby sprawdzić czy
    > ktoś już tego nie napisał...

    Chwalebne, doprawdy...

    > Co do tego "popienić" - ja chcę Ci tylko uświadomić że, podobnie jak
    > wiele innych osób, mylnie utożsamiasz szpital, lekarza, recepcjonistkę
    > w szpitalu - z urzędnikiem NFZ, który to NFZ ma Ci zapewnić opiekę
    > medyczną na podstawie tej czy innej ustawy.

    Jeżeli tak myślisz, ośmielę się twierdzić, że nawet jeżeli przeczytałaś, to
    nie zrozumiałaś.
    Nikogo z nikim nie utożsamiam, nigdzie, póki co nie pisałam o lekarzu...

    > Czy to że wg ustawy dzieci mają opiekę bezpłatną, oznacza że prywatną
    > przychodnia, która w ogóle nie ma umowy z NFZ - ma Cię przyjąć za darmo?

    Bzdura nad bzdurami!
    Czy w ogóle napomknęłam o czymś takim, który mój wpis mógł jakkolwiek coś
    takiego zasugerować.
    Podtrzymuję swoje zdanie, wymyślasz rzeczy których nikt nie napisał, aby
    pojątrzyć i się popienić.

    > Szpital, który ma umowę z NFZ - ma własnie umowę, która określa kogo ma
    > przyjmować i czym się mają wylegitymować pacjenci, żeby szpital mógł
    > później zgłosić wykonane usługi i otrzymać zapłatę.

    Kogo ma przyjmować szpital reguluje ustawa.

    > Szpital to tylko usługodawca, który świadczy dla klientów NFZ usługi w
    > określonym umową zakresie. Tak jak firma odśnieżająca chodnik przed
    > budynkiem NFZ.

    Nie zwalnia go to z postepowania zgodnie z literą prawa. Chodnik ma być
    odśnieżony, cobym goleni nie połamała jak do nich idę.

    > A to jak NFZ zapewnia świadczenia dla osób które takich "dowodów"
    > ubezpieczenia nie mają, ale świadczenia im się należą - to już sprawa
    > NFZ. Ich się pytaj i do nich miej pretensje.

    Nastepny dowód na to, że nie przeczytałaś lub nie zrozumiałaś tego co
    czytasz.
    Dziękuję Ci uprzejmie za udział w dyskusji, pozwolę sobie więcej nie
    odpowiadać, bo to czcze gadanie. Raczej i tak nic nie dotrze do Ciebie.

    Pozdrawiam

    Magda