    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy dostanę mieszkanie po Babci?
    Date: Sun, 3 Jun 2007 22:19:22 +0200

    Użytkownik "www.ofe.xt.pl" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f3trcc$bpc$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Od trzech lat mieszkam u Babci i jestem tam zameldowany. Babcia jest
    > głównym najemcą.
    > Mam pytanie - czy w przypadku śmierci Babci (oby zyła jak najdłuzej) mam
    > szanse dostac to mieszaknie czy będe sie musiał wyprowadzić.
    > Mieszkanie nalezy do PGM.
    >
    > Prosze o wskazanie jakiegos przespisu lub gdzie szukac takiej informacji.
    >
    > JJJ.

    Prawo do lokalu otrzymuje się zwykle po rodzicach lub małzonku.
    Teoretycznie mogłbyś mieć szanse gdybyś był tam zameldowane od urodzenia.
    powinienes mieszkać u rodziców. jeśli oni np wyjechali za granicę, zmarli
    itp to możesz wystąpić do sądu w sprawie przyznania prawa do lokalui wtedy
    masz duże szanse
    Może udało by Ci się uzyskać jakiś lokal zastępczy( po śmierci babci)- nie
    jest łatwo pozbyć się niechcianego lokatora-jak widać po właścicielach
    prywatnych kamienic -gdzie lokatorzy często nie płacący są nie do ruszenia

    A może postarasz się zarobić kasę i wykupić mieszkanie To zwykle jest tylko
    10 % wartości., jesli oczywiście ufasz babci. Albo ożenić się i mieć
    dziecko. wtedy na 100% lokal zastępczy,
    TMK
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/