eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy do wymeldowania dziecka potrzeba zgody obojga rodzicow? › Re: Czy do wymeldowania dziecka potrzeba zgody obojga rodzicow?
  • Data: 2002-11-02 19:43:29
    Temat: Re: Czy do wymeldowania dziecka potrzeba zgody obojga rodzicow?
    Od: "666" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To wszystko jakieś biurewskie wymysły.
    Moje dziecko było od urodzenia ze mną, już pod trzecim z kolei adresem.
    Oczywiście zwykle podpis matki na druczku był niezbędny.
    Ale gdy się przemeldowywałem razem z dzieckiem wpisanym od urodzenia do DO, to chyba
    i to nie.
    Ale jak to w nadwislańskim kraju, co urzad, to inne biurwy (a nawet inne co biurko
    ;-))
    JaC

    > Ja miałam jeszcze śmieszniej - wymelsowałam się a dzieci zostały z ojcem, pół roku
    później ojciec wy,eldował siebie i dzieci celem przemeldowania do mnie - do innego
    miasta, a tam powiedzieli mu, że dzieci mogą zameldować się tylko z matke i nie
    zameldują dzieci, tylko samego ojca.