  • Data: 2011-11-29 10:10:05
    Temat: Re: Czy ZUSu mozna sie pozbyc?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Jest może z Polsce taka oferta? Całkowite ubezpieczenie
    > kosztów leczenia? Kiedyś szukałem i nie znalazłem...

    Dobre pytanie. Przy czym to o czym tu rozmawiamy - czyli koszty leczenia
    - nie do końca powinno być rozpatrywane przez pryzmat prywatne vs
    panstwowe bo wydaje sie, ze taki system powinien byc zorganizwany mniej
    wiecej tak jak OC pojazdow a nie na zasadzie dobrowolnosci.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"