eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych? › Re: Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
  • Data: 2012-01-13 10:24:30
    Temat: Re: Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
    Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 10:45, "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> wrote:
    > A po jaki ch... Ty ich w ogóle wpuszczasz do mieszkania?
    > Ale obowiązkowy jest przegląd okresowy instalacji w lokalach (uziemienie,
    > zerowanie i takie tam elektryczne pomiary), na taki przegląd powinieneś
    > wpuścić uprawnioną osobę.

    Napisali na drzwiach wejściowych do budynku, że gdyby nikogo tego dnia
    nie było od 11:00 do 14:00 to mam skontaktować się z numerem XXX, żeby
    ustalić termin przyjścia pracownika ZGK, pod groźbą grzywny
    administracyjnej? Pierwszy raz spotykam się z takim zawiadomieniem.
    Jeszcze by tego brakowało, żeby jeszcze sprawdzali, czy myłem podłogę
    właściwym płynem, bo grozi to utratą równowagi w przypadku śliskich
    płynów...