  • 1. Data: 2007-02-21 23:10:52
    Temat: Czy Szyszko popelnia jakies przestepstwo?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    A jezeli tak, to jakie i czy mozna to zglosic do prokuratury? Chodzi mi o
    Rospude, zeby byla jasnosc... Po dzisiejszych betonowych wypowiedziach tego
    cent'lmana po prostu sie we mnie zagotowalo...

    Moje pomysly:
    - dzialanie na szkode panstwa/interesu publicznego,
    - swiadome narazenie budzetu na kary z UE,
    - lamanie ustawy o ochronie srodowiska,
    -... ?

    Generalnie najbardziej mi sie nie podobalo, jak zaczal mowic o "ewentualnych
    tajnych interesach, ktore moga byc prawdziwa motywacja tych z Greenpeace"...
    Tak jakby nie bylo oczywiste, ze za budowa tej obwodnicy wlasnie tam stoja
    bardzo wymierne interesy - albo kwestia odrezerwacenia ziemi, ktora pozniej
    mozna rozdysponowac, albo odkryli tam rope (lol), albo nie wiem jeszcze
    co... Ale ktos ma na tym bardzo duzo do zyskania. Pytanie tylko - kto i
    jak...

    A zachowanie Szyszki nie pozostawia wielu pytan. Moze poza tym - czy i z
    jakiego paragrafu powinien odpowiedziec... Ot.

    Ciekawa jest natomiast dla mnie sprawa tego kardiologa - tak bardzo widac,
    ze to zaslona dymna, majaca ukryc sprawe Rospudy ;-)) (S.T.D.).

    W kazdym razie zapraszam do dyskusji :-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 2. Data: 2007-02-22 01:55:26
    Temat: Re: Czy Szyszko popelnia jakies przestepstwo?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tiger napisał:
    > Ciekawa jest natomiast dla mnie sprawa tego kardiologa - tak bardzo widac,
    > ze to zaslona dymna, majaca ukryc sprawe Rospudy ;-)) (S.T.D.).
    > W kazdym razie zapraszam do dyskusji :-)
    > Andrzej

    A Ty cierpisz na jakieś rozdwojenie jaźni?

    Ciekawa jesteś sprawy kardiologa Andrzeju? ;)

    Co do Rospudy to akurat stoję po stronie budujących, a że Greenpeace
    jest opłacany przez koncerny naftowe to wie nawet przedszkolak.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 3. Data: 2007-02-22 02:24:03
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Arek wrote:

    > Co do Rospudy to akurat stoję po stronie budujących

    A ja w kontekscie wielomilionowych kar, jakie mozemy zaplacic (z
    budzetu, czyli z moich pieniedzy) stoje po stronie moich pieniedzy, i
    jesli trasa przez Rospude ma uszczuplic moj portfel, to sie nie zgadzam.

    Czysto ekonomicznie podejscie, bez sentymentow.

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 4. Data: 2007-02-22 04:27:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Hikikomori San napisał:
    [..]
    > Czysto ekonomicznie podejscie, bez sentymentow.

    Powiedz to ludziom, którzy na tej trasie musieliby nadkładać
    kilkadziesiąt kilometrów.
    Ani Ty , ani biurokraci z Brukseli, z tłustymi portfelami -
    odpowiadający za to, że paliwo jest 2,5 razy droższe u nas niż w USA -
    nie będą ponosić tych kosztów, a zwykli ludzie - codziennie.

    Dlatego niektórym łatwo się ślinić i zaperzać bo - słowo wytrych -
    ekologia.
    I potem mamy takie bzdury jak recykling, dopłaty do CO2,
    wielokilometrowe objazdy bo droga po prostej naruszałaby siedlisko
    jakiegoś robala itd. itp.
    Tyle, że to kosztuje krocie obywateli i niszczy konkurencyjność
    gospodarki oraz jakość życia ludzi.

    Wracając do Rospudy to jeśli to jest zdrowy ekosystem - jak twierdzą co
    niektórzy - to wytrzyma tą budowę, a jak nie to i tak w parę lat się
    odnowi. Cykliczne klęski są wpisane w naturę.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 5. Data: 2007-02-22 04:40:42
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:erj62p$si$1@news.onet.pl...

    > Wracając do Rospudy to jeśli to jest zdrowy ekosystem - jak twierdzą co
    > niektórzy - to wytrzyma tą budowę, a jak nie to i tak w parę lat się
    > odnowi.

    Co możemy zaobserwować np przykładzie ginących lub już nieistniejących
    gatunków

    > cykliczne klęski są wpisane w naturę.

    To, że cię natura spłodziła to już samo w sobi jest jej klęską.

  • 6. Data: 2007-02-22 05:57:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Co możemy zaobserwować np przykładzie ginących lub już nieistniejących
    > gatunków

    Od zarania dziejów zginęły tysiące gatunków i powstały tysiące nowych.
    Taka kolej rzeczy.

    > To, że cię natura spłodziła to już samo w sobi jest jej klęską.

    Spłodzili mnie rodzice a nie natura.

    Masz jakiś problem ze mną związany?
    Jeśli tak to możemy się spotkać i go rozwiązać w męskiej rozmowie?
    Czy też tchórz jesteś i stać Cię tylko na zaczepki jako anonim?

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2007-02-22 06:25:07
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Abstrahujac od tego, czy Darwin bylby z Ciebie dumny, czy nie ... I tak 90%
    ruchu przez Augustow, to tiry. Jakby je puscic obwodnica, nawet gdyby trzeba
    bylo nadrobic te 30-60 km, to i tak byloby im duzo wygodniej, niz tluc sie
    przez Augustow, gdzie np. mozna wprowadzic kary za przejazd tirow. A
    mieszkancy nie musza nadrabiac zadnych kilometrow - dotychczasowe drogi
    nadal tam beda i pojawienie sie obwodnicy ich nie zlikwiduje. Jak bedziesz
    chcial gdzies dojechac czyms innym niz tirem - to nadal bedziesz mial
    dotychczasowe drogi.

    Naprawde, wszystkie argumenty przemawiaja za tym, zeby zrobic te obwodnice
    poza dolina Rospudy. A sponsorowane protesty mieszkancow "zrobcie juz te
    obwodnice" oraz wystapienia Szyszki pachna mi jakims grubym interesem... I
    tylko tyle.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 8. Data: 2007-02-22 08:55:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 22:40:42 -0600, witek napisał(a):

    > To, że cię natura spłodziła to już samo w sobi jest jej klęską.

    Brr nie wyciągaj, please ;0)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2007-02-22 09:53:27
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Świeże mięsko:
    78.html

    :)
    pzdr

  • 10. Data: 2007-02-22 10:34:36
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Arek wrote:
    > Ani Ty , ani biurokraci z Brukseli, z tłustymi portfelami -
    > odpowiadający za to, że paliwo jest 2,5 razy droższe u nas niż w USA -
    > nie będą ponosić tych kosztów, a zwykli ludzie - codziennie.

    Codziennie ponosimy jakies koszty...

    > Dlatego niektórym łatwo się ślinić i zaperzać bo - słowo wytrych -
    > ekologia.

    Kiedy ja pisalem - ekonomia.

    > Tyle, że to kosztuje krocie obywateli i niszczy konkurencyjność
    > gospodarki oraz jakość życia ludzi.

    gospodarke oraz jakosc zycia ludzi to niszczy akurat obecny rzad...

    Poczytaj, wyciagnij wnioski:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070222/e
    konomia/ekonomia_a_3.html

    Polecam krotkie komentarze pod artykulem.

    --
    Prezydent: "Samozatrudnienie to najczystsza paranoja"
    http://biznes.onet.pl/0,1490524,wiadomosci.html

    Samozatrudnieni: "Prezydent to paranoik".