  • Data: 2023-05-05 22:09:47
    Temat: Re: Czy Prezydent Putin jest celem cywilnym czy wojskowym?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2023 o 13:56, J.F pisze:

    > Jeszcze inne pytanie - czy Rosja ma prawo zatrzymac/zatopic na Bałtyku
    > szwedzki (panamski?) statek, ktory wiezie do Gdyni sprzęt wojskowy dla
    > Ukrainy?

    Jakby to było w obszarze tzw. "wolnego morza", to chyba tak. Tylko widzę
    tu kilka problemów. Po pierwsze te statki chyba pływają po wodach
    krajowych. No i tu nasza Marynarka Wojenna może zatopić wdzierający się
    bez zezwolenia okręt Rosyjski. Co więcej, byłby to atak na NATO. Po
    drugie trzeba by było ustalić, dla kogo ładunek. W każdym razie sytuacja
    dość nerwowa.

    --
    (~) Robert Tomasik