  • Data: 2002-05-17 12:13:48
    Temat: Re: Czy Policja może zabrać prawo jazdy?
    Od: "Dante" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Znajomy policjant powiedzial mi ze w takim przypakdu nie nalezy sie
    przyznawac do innego miejsca zameldowania. A dowodu osobistego nie musisz mu
    pokazywac - dokumentem wystarczającym jest dla policjanta prawo jazdy.
    A dowód to moze ci tylko prokurator zarządać jako dodatkowy dokument.
    Nie wiem czy to prawda, ale taka jest interpretacja tego znajomego
    policjanta.