  • Data: 2004-08-18 18:42:00
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: bart <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > a co Ty do mnie?

    sory tak wyszlo mialo byc ogolnie :)

    > Ja nie mam z tym problemu, ale wiele ludzi nie wie o istnieniu linuksa, wie
    > tylko o windowsie
    > i co maja zrobic?

    Oj myslisz sie kupa ludzi wie o Linuxie lecz maja leki bo jest inny. Nie
    beda chodzic gry i td. Utarlo sie tak ze windows i koniec, wszedzie tylk
    okienka widzieli w szkolach w domach w urzedach i to jest raczej kwestja
    przyzwyczajenia na ktorej M$ robi kase.

    > wstapic do klubu nokia i kupic bilet za 50 zl :)

    nie chodzilo mi o namiastke rejsu a rejs.

    > sorry ale komputera na pol roku nie kupujesz, a przy wymianie procesora czy
    > ramu
    > licencja nie wygasa.

    Taaa i owszem ale z wymiana procesora najczesciej idzie w parze wymiana
    plyty glownej i co Ty na to?

    > P.

    bart