    From: "Memphis" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Date: Tue, 8 Jun 2004 22:02:41 +0200

    [...]
    > dlaczego mialbys niby dostac prawo jazdy kat B skoro nie bedziesz umial
    > jezdzic wiekszoscia samochodow, ktore zgodnie z prawem mozesz prowadzic.
    > jest niebezpieczne - niedaj Boze musialbys wsiasc do samochodu z manualem

    To wg Ciebie prawie kazdy Kanadyjczyk, Meksykanin, Amerykanin itp. nie
    powinnien miec prawa jezdzic autkiem w Polsce?? To powiedz mi prosze
    dlaczego ma takie prawo.

    > mozesz kogos wtedy zabic - bo nie chcialo sie nauczyc zmieniac biegow -
    > smieszne to jest.

    Wieksze zagrozenie moze stanowic osoba, ktora zrobila sobie DL w wojsku i
    przez 20 lat nie miala kontaktu z autkiem. Znam taka sytuacje, ze delikwent
    po dlugiej przerwie przyjechal do miasta i rondo pod prad bral.

    > Z przestawieniem sie z manuala na automat nie ma zadnych problemow.

    Nie do konca moge sie z Toba zgodzic. Chyba znaczna czesc ludzi zyjacych w
    Polsce by nie umiala ruszyc tym autem, bo nie mieli z nim kontaktu. Ale nie
    ukrywam ze jest wygodniejszy i mniej stresowy.

    > Polecam Ci szczerze taxi, komunikacje miejska, rower albo zdrowe nozki -

    Dzieki za rade, ale mam tego juz dosc. Komunikacaja miejska do mnie nie
    trafia, bo nie mieszkam z tym motlochem w centrum...tylko na przedmiesciach.

    daj
    > sobie spokoj z prawem jazdy.
    Masz racja..chyba sobie dam spokoj z polskim DL. Polska nie jest pepkiem
    swiata i nie ma wylacznosci na prawo jazdy. Na Ukrainie mozna dostac za 70$.

    > Nasuwaja mi sie ostre slowa pod Twoim adresem, ale powstrzymam sie.

    Chetnie poslucham. Ale i tak z mojej strony to EOT.
    No...chyba, ze cos interesujacego napiszesz w co nieskromnie watpie.

    Pozdra

    PS:
    Pominmy juz ta moja antypatie do polski i wszystkiego co z nia zwiazane.
    Ja po PROSTU nie wiem jeszcze jednej rzeczy
    (Sorry jesli Ciebie uraze przez to co teraz napisze, ale taka jest prawda)
    Czy Ty rzeczywiscie jestes taki glupi czy tylko mnie prowokujesz do tego,
    abym tak uwazal. Zrozum, ze nie kazdy jest taki zdolny jak Ty, ze potrafi
    jezdzic na aucie ze stickiem. A to chyba nie powinno byc powodem, zeby
    osobom mniej zdolnym nie dawac mozliwosci legalnej jazdy po drogach.
    Inwalidzi maja taki prawo. Ale dlaczego ja nie mam miec?

    PROSZE przeczytaj temat jeszcze raz - wynika z niego ze inwalidzi moga, a ja
    nie moge.