    From: "Magda" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy IDEA może??
    Date: Wed, 25 Aug 2004 17:07:58 +0200

    > Zmęczenie nie ma jak na razie miejsca. ;)

    Uf, to dobrze.

    > Centertel świadczy ogólnie usługi telekomunikacyjne, jednak nie usługi
    > powszechne.

    Muszę wykopać regulamin i dokładnie sprawdzić jak jest to sformuowane.

    > TP świadczy m.in. usługi powszechne, co zmusza ją do respektowania
    > szczególnych zapisów prawa dotyczących tego rodzaju usług. Usługi
    > powszechne to po prostu (najogólniej mówiąc) analogowa telefonia
    > stacjonarna.

    > Nie.

    > Spróbuj na pl.misc.telefonia.gsm. Być może tam już ktoś to przerabiał.

    Może warto spróbować, chociaż po tematach wywnioskowałam,
    że raczej rozważa się tam techniczne problemy.

    Choć
    > IMHO nic nie wskórasz, jeśli tak stanowi regulamin/cennik. :(

    Tak czy innaczej, chcę zrezygnować z ich usług.
    Czy to jest normalne, że klient płacący stały abonament czyt. haracz
    płaci za min. połączenia 2 razy więcej niż małolat, który kupi kartę pop?
    Chciałam zmienić taryfę na naliczaną sekundowo, ale Ślicny Pan w telepunkcie
    poinformował mnie, tym samym pozbawiając sielskiego nastroju, iż taka zmiana
    kosztuje ok. sto czy dwieście złotych, więc uknułam taki spisek,
    może zostanę przez Was grupowicze zmasakrowana wirtualnie, ale nie dam się
    więcej okradać.
    Nie zapłaciłam rachunku, zablokowałi mi telefony, oczywiście przed upływem
    45 dni.
    Złożyłam reklamację, dostałam negatywną odpowiedź, ponieważ na dole ich
    pisma była mała
    adnotacja, że czekają na moje propozycje, podam im moją propozycję.
    Zakończyć umowę bez konsekwencji dla mnie (nie minęły jeszcze dwa lata).
    Zapłacę zaległą fakturę i będę się cieszyć tanim POP-em.

    Tylko proszę mi nie mówić prosto w monitor, że jestem głupia :).

    Magda