eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)? › Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
  • Data: 2019-02-08 18:37:20
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5c5db939$0$525$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Wiemy.
    >Informacja na co się umawiali jest nawet dostępna publicznie.

    >Nikt nie płaci za samo zawarcie umowy, po zawarciu umowy.
    >Wynagrodzenie zwykle płaci się za wykonaną pracę.

    Z tym akurat roznie bywa.

    >Na miejscu tego Austriaka, wiedząc z kim mam do czynienia, to w
    >umowie zawarłbym konieczność wypłacenia zaliczki, inaczej palcem bym
    >nie kiwnął za słowo "honoru" od funkcjonariusza z pisu.

    Ale to w rodzinie bylo :-)

    Tylko moment - jak zrozumialem, załozono spolke celową do realizacji
    inwestycji.
    Nuneaton.
    I ta spolka wystawia Srebrnej fakture.

    Kto zalozyl, kto tam rzadzil, i za co spolka miala placic.

    Austryjak ?
    Czy moze Nuneaton miala mu zaplacic i mowi, ze nie ma pieniedzy, bo
    jej Srebrna nie zaplacila ..

    >Ja nie piszę o pełnomocnictwie do zawarcia umowy z Austriakiem.
    >Ja piszę o pełnomocnictwie dla Austriaka, które umożliwiło mu
    >wykonanie prac.

    Ale jakich prac i jakie pelnomocnictwo - bo zazwyczaj to do pracy
    wystarcza umowa.

    >Czego znowu nie wiadomo?
    >Gość wynajął jakieś kancelarie prawne, biura projektowe i cholera wie
    >co tam jeszcze. Wynajął, bo miał sen?

    >I wszyscy tak chętnie robili robotę, bo jakiś Austriak przyszedł i
    >ich ładnie poprosił żeby robili? Nikt z nich nie spytał, czy ma
    >pełnomocnictwo na zlecanie roboty dla podwykonawców?

    Robili, bo zawarli umowe.
    W czyim imieniu ... moze we wlasnym, moze na firme, ktorej byl
    prezesem.

    >No to faktycznie, wygląda na to, że w tych biurach projektowych i
    >kancelariach prawnych obracających grubym szmalem pracują debile.

    "Zaliczka musi byc" :-)

    J.