    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Białoruś już walczy z terroryzmem na miarę UK? :-)
    Date: Mon, 24 May 2021 02:41:35 +0200 (CEST)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    > On 2021-05-23, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    >> https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-tutaj-czeka-mn
    ie-kara-smierci-pasazerowie-relacjonuja-wydarz,nId,5
    250647

    > Raczej nie jest to wystarczający powód dla porwania samolotu.

    Porwanie jest słowem właściwym *na grupie prawo*?

    "Zarzuty" dla Łukaszkostanu w praktyce sprowadzają się do "nakłonienia"
    do lądowania samolotu *na suwerennym terytorium Białorusi* w celu
    zatrzymania osoby poszukiwanej. Polska/USA/każdy kraj UE zadeklaruje że
    przenigdy tego nie zrobi albo że nie ma do tego suwerennego prawa według
    własnego uznania?

    Ja zaczynam widzieć tą sprawę jako głupotę Łukaszenki w kwestii
    niedocenienia konsekwencji *lub* celową zagrywkę propagandową ZBiRa
    pod linie "nie będzie Zachdek naszej suwerenności pluł w twarz",
    zagrywką na ZBiRa i innych którym z "arogancją" Zachodka nie po drodze.
    Uważasz że masz niezbywalne prawo być pożytecznym idiotą ZBiRa?
    Wiec może nie bądź pokazowym idiotą w kwestii *JAK* to opierdalasz.

    BTW wydaje mi się że pamiętam przypadek gdy samoloty bojowe USA
    "porwały" samolot nad wodami międzynarodowymi (Morze Śródziemne?)
    i zmusiły go do lądowania na wybranym przez siebie lotnisku.

    --
    A. Filip