  • Data: 2004-01-22 14:21:06
    Temat: Re: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
    Od: "pietia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytanie do was jest nastepujace...
    > Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?

    Możesz zgłosić reklamacje. Ja zgłosiłem rekalmację w Erze - rachunki
    zawyżone na ponad 300zł. Byłem wtedy w sieci od 5 mcy. Zapomniano mi
    aktywować pakietu bezpłatnych minut - więc dowalili mi rachunek za 200
    minut... Grzeczna rozmowa z BOA i złożenie reklamacji w salonie. Płatność
    odroczyłem. Trochę sprawa się wlekła i przyszedł kolejny zawyżony (duuuużo)
    rachunek. Znów BOA - poradzili żebym nie płacił (!) skoro już mam jedno
    odroczenie, bo skoro przyznali mi rację to na pewno dostanę skorygowane
    faktury. Dostałem i dostałem też rabat 35zł odliczany od kolejnego rachunku
    (przed naliczaniemVAT).

    Tak więc: reklamacja (grzeczna) i ew. prośba o rabat ze względu na
    nadpłacony rachunek.

    Pozdr