    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czas rozpoczęcia pracy
    Date: Mon, 26 May 2008 16:16:44 +0200

    Dnia Mon, 26 May 2008 00:18:50 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Jak napisal Henry(k), pracowalem w firmie w ktorej czas rozpoczecia
    > pracy liczony byl od wejsia do budynku czyli pikniecia na wejsciu
    > karta. Pracowalem tez w firmie w ktorej czas liczony byl od momentu
    > zameldowania sie na stanowisku.
    Skoro wspominamy...
    Ja pracowałem kiedyś w firmie gdzie od bramy /z zegarem/ do stanowiska
    pracy miałem pół godziny piechotą - ca 2 km. Dlatego akurat mój wydział z
    zwegara nie korzystał - na szczęście dla mnie. I nie sądzę żeby to jakoś
    rzadki przypadek był. Taki, na przykład, górnik dołowy...

    --
    pozdro
    poreba