    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czarna lista sadownictwa - www.czarna-lista.org
    Date: Fri, 17 Mar 2006 15:57:41 +0100

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:dve5os$nrc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    czyzbys uwazal, ze jest zdrowe?

    > ponawiam pytanie ... osobiscie Cie dotknelo lub kogos z Twoich
    bliskich ???

    tak

    > a co do Twojego pytania .... nie uważam ,zeby srodowisko generalnie
    sedziow
    > bylo skorumpowane /oczywiscie sa wyjatki/

    pytalem czy uwazasz je za zdrowe, a nie czy jest skorumpowanre.
    zatem ponawiam pytanie: czyzbys uwazal, ze jest zdrowe?

    > .A mnie smiesza nagonki na srodowiska gdzie akurat ten odsetek jest
    najmniejszy.

    > to na jakiej podstaie uważasz ,ze srosowisko jest skorumpowane i chore
    ?

    nie interesuja mnie zadne odasetki skorumpowanych grup.
    ale skoro temat poruszyles... jaki jest odsetek w tym srodowisku?

    wylacznie na potrzeby elektoratu.

    > wole czyny nie gadanie

    co zrobiles w tym celu?

    > nie krzycze... mowie

    piszesz, a nie mowisz :)

    > chociazby autora watku

    a ludzi preferujacych czyny niz gadanie?
    mysle, ze nie dopuscisz do tego, aby cala sprawa pozostala jedynie
    pitoleniem.

    > kwestia sluchu :)

    kwestia znajomosci przyslow :)

    --