  • 1. Data: 2010-07-18 20:45:25
    Temat: Cyfrowy Polsat i czarny pasek reklamowy
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    dlaczego i czy zgodnie z prawem Cyfrowy Polsat zaśmieca reklamą w postaci
    czarnego paska z reklama VOD programy telewizji niepolsatowych (np. TVP
    itp)? Pasek nie jest emitowany przez oryginalnego nadawcę.
    Czy można zmusić Polsat do zaniechania takich praktyk, w końcu płacę za TV,
    a nie za dodatkowe reklamy?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2010-07-18 20:50:11
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat i czarny pasek reklamowy
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-18 22:45, Arek pisze:
> [...]
    > itp)? Pasek nie jest emitowany przez oryginalnego nadawcę.
    > Czy można zmusić Polsat do zaniechania takich praktyk, w końcu płacę za TV,

    Napisz do KRRiT (z kopią do CP), powołując się na zmiany w przekazie. W
    prawdzie chwilowo tam nikt nie urzęduje, ale kiedyś pewnie zacznie.

  • 3. Data: 2010-07-25 11:37:41
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:i1vpe3$f2p$1@news.onet.pl...

    > Napisz do KRRiT (z kopią do CP), powołując się na zmiany w przekazie. W
    > prawdzie chwilowo tam nikt nie urzęduje, ale kiedyś pewnie zacznie.

    Czyli dokonywanie takiej zmiany emisji (poprzez dodanie swojego paska
    zasłaniającego część oryginalnego programu) jest niezgodna z prawem?

    --
    Arek

  • 4. Data: 2010-09-05 19:51:53
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 22:50:11 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Napisz do KRRiT (z kopią do CP), powołując się na zmiany w przekazie. W
    > prawdzie chwilowo tam nikt nie urzęduje, ale kiedyś pewnie zacznie.
    W moim przypadku pomogły 2-3 telefony w stylu nieco już zapomnianego
    'Czabana' oraz fakt, że umowę miałem już na czas nieokreślony
    - groźba wypowiedzenie (nb. i tak zrealizowana)

    Płacisz za dostarczenie programu, jeżeli zawiera reklamy to za nie rownież.
    To tak na boku, bo jak napisał MB: czarny pasek był zmianą w przekazie

    --
    pozdro
    poreba