  • Data: 2013-03-28 15:43:08
    Temat: Re: Creative Commons
    Od: Leszek Jakubowski <l...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/26/2013 10:14 PM, Yakhub wrote:>
    > W liście datowanym 26 marca 2013 (18:56:43) napisano:

    > Tylko pod warunkiem umieszczenia informacji o autorze.

    > IMHO - nie.
    >
    > Powyższe piszę raczej zgodnie z "duchem" licencji, a nie z jej literą.

    O wiele łatwiej i przejrzyściej będzie zapytać się (chociażby mailowo)
    autora, z zaznaczeniem jak będzie opisane autorstwo (np. że na początku
    audiobooka będzie odczytanie kto jest autorem, tłumaczem, korektorem
    itp.). Większość autorów nie widzi przeszkód, jeżeli nie ingerujesz w
    treść pierwotnego utworu.

    --
    Leszek