  • Data: 2015-02-13 14:34:14
    Temat: Re: Coltel - nękanie telefoniczne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 22:12:21 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:
    > Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Coś poradzicie?

    Do mnie też dzwonili z zaproszeniami na prezentacje proponując upominek np. zegarek.
    Z jedną z Pań 15 minut dyskutowałem czy maja zegarek z czerwonym paskiem i drążyłem
    temat jaki konkretnie zegarek i tego typu pierdoły.
    Ta akurat 15 minut wytrzymała, inne po 3-4 minutach kończyły rozmowy. Po kilku takich
    dialogach telefony od nich ustały. A kiedyś jeszcze na prezentacje mnie zapraszali i
    garnitur gratis miał być. Kilka minut rozmowy czy maja czerwone albo zielone
    garnitury bo na koncert disco polo idę i wymiękali.
    Ale to trzeba mieć czas żeby tak się bawić.