    From: a...@N...poczta.onet.pl (Olo)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cofniecie zgody na urlop
    Date: Fri, 31 May 2002 18:06:02 GMT

    On Thu, 30 May 2002 11:37:09 +0200, "Tomasz"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >To nie wiesz, że pracodawca może przesunąć termin urlopu?
    >Pisałem o tym powyżej.
    >"Przesunac termin urlopu pracodawca
    >moze ze wzgledu na szczególne potrzeby, jezeli nieobecnosc pracownika
    >spowodowalaby powazne zaklócenia toku pracy. Pracodawca w tej sytuacji
    >kosztów nie pokrywa."
    >Z art. 164 par.2 KP

    Może wtrącę swoje 3 gr do dyskusji.
    Przeczytaj jeszcze raz (uważnie) paragraf na który się powołujesz.
    Brzmi on inaczej. A jeśli cytujesz z pamięci, to nie umieszczaj tego w
    cudzysłowie - po prostu nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    Plan urlopów służy nie tylko pracodawcy - na tej podstawie pracownik
    może również zaplanować swój wypoczynek. W przypadku wycieczek
    zorganizowanych wiąże się to ze sporymi kosztami, które trzeba pokryć
    na długo przed wyjazdem (miesiąc to minimum). Pracodawca musi liczyć
    się z koniecznością zwrotu kosztów poniesionych przez pracownika.
    Każdy sąd przyzna mu rację.
    Jeśli nadal tego nie rozumiesz, to życzę Ci żebyś na własnej skórze
    doświadczył takich problemów. Może wtedy zmienisz zdanie.

    Pzdr
    Olo