    Subject: Re: Cofanie licznika....
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <5e20e3ca$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e2236dd$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e22ed11$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e2396c9$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 19 Jan 2020 15:47:55 +0100

    W dniu 19.01.2020 o 09:00, Budzik pisze:

    > o kur...
    > Ma to tyle ze w jednej chwili masz na liczniku pincet a za chwile 150...
    > Miałes to wytłumaczone we fragmencie ktory wyciałes...

    Nie ma zakazu mienia mniej kilometrów, niż się miało. Zakazane jest
    cofanie. Stwierdzenie, że się ma mniej, niż się miało daje podstawy do
    podejrzeń, że ktoś cofnął licznik, ale to wymaga udowodnienia w
    postępowaniu.

    > ach, no tak. Kiedys mowili ze wykonywali tylko rozkazy...

    Bo żołnierz jest od wykonywania rozkazów.

    > Jak miałaby wygladac taka procedura?

    Już tu pisałem. Na dobrą sprawę najprościej, to warsztat, który to
    zrobił wpisuje w dowód rejestracyjny cofnięcie licznika (jest miejsce na
    adnotacje), zaś pierwszy uprawniony (kontrola drogowa, nbadanie
    techniczne albo osobista wizyta w Wydziale Komunikacji, jak ktoś chce)
    wprowadza to do CEPiK.

    > No własnie. Przy okazji zrobi kłopot niewinnym ludziom. Prawo nie powinno
    > tak wygladac i tak działac! Powinno rozwiazywac problem a nie tworzyc
    > kolejny!

    Nie powinno. Ale co ja mogę?! :-)

    --
    Robert Tomasik