    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cofanie licznika....
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e20e3ca$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e2236dd$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 18 Jan 2020 09:59:55 GMT

    > Że nie wiem, co facet powinien zrobić, bo nie napisano. Jak w
    > rozporządzeniu będzie, że przykładowo warsztat dokonuj.ący koreksty
    > ma dokonać wpisu drogą elektroniczną do CEPIK, zanim wypuści pojazd,
    > to nie da się go złapać pomiędzy cofnięciem, a wpisem.

    Czyli samemu sobie juz tego na podwórku nie bedzie mozna wymienic?
    A wszystkie warsztaty beda musiały miec podłączenie do cepiku, loginy
    etc?
    nie uwazasz ze znowu z armaty do much?

    > Osobiście uważam, ze cofanie licznika jest oszustwem. Z tym, że
    > czasem usiłowaniem w przyszłości :-)

    A kogo sie oszukuje wymieniajac niedziałajacy licznik na inny, kóry ma
    mniejszy przebieg bo taki sie akurat kupiło?

    Niby mowi sie ze najgorsze jest okłamywanie samego siebie...

    Problemem nie jest to ze ktos jezdzi starym sprinterem który zamiast
    dwóch milionów ma milion na liczniku bo tu nie ma zadnej szkody!
    Problemem sa tylko oszustwa w momencie sprzedazy! I to nalezało karac!

    I nikt mi tego nie musi napisac zebym to rozumiał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć