  • Data: 2002-06-15 14:49:21
    Temat: Re: Co zrobic z takim adwokatem?
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikrus" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:aef94a$3gs$1@news.tpi.pl

    | Piotrze, On pisze o tym czego nie dopełnił adwokat a m.in. za co wiął
    | pieniądze. Pyta się cozrobić z tym adwokatem przez którego poniósł
    | straty... A Ty odpowiadasz coś o sądzie i szydzisz z
    | przewidywań/oczekiwań. Trzymaj się konkretów

    Oj nie nie!!
    pozwol, zacytuje autora watku:
    ___________
    Jacek P. U.:
    Wychodze z zalozenia, ze to blad kancelarii i chcialbym,
    aby polkneli te zabe i ewentualnie oplacili koszty, z ktorych bylbym
    najprawdopodobniej zwolniony, gdyby nie zaniedbania.
    Czy mi sie to moze udac?

    To, ze adwokat nie dolaczyl zaswiadczenia - to blad adw. Chodzilo mi
    raczej o ten niespotykany optymizm (co do zwolnienia od kosztow) Jacka.
    Jak dowiedzie adwokatowi, ze sad zwolnilby go od kosztow???
    "Najprawdopodobniej"? Co to znaczy? Instytucja zwolnienia od kosztow jest
    przeciez uznaniowa! Tu nie ma pewnosci jak sad postapi.

    pzdr
    ->piotr