  • Data: 2002-06-15 20:56:02
    Temat: Odp: Co zrobic z takim adwokatem?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jankielewicz <k...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aeg4v5$min$...@i...cyf-kr.edu.pl...

    > Droga Sandro,
    > Zaręczam Ci, że takie jest stanowisko sądu w Krakowie - tak powiedziała
    > sędzia SA na wykładach na aplikacji radcowkiej.

    Wcale tego nie neguje. Jednak dalej będę twierdziła,że to zależy od
    człowieka,w naszym sądzie zawsze sie uczula na sytuacje jaka ma miejsce w
    danej chwili, i nie spotkałam sie z sytuacją, żeby ktokolwiek powiedział
    komuś,że do sprawy należy sie przygotować jesli chodzi o finanse . Chociaż
    niekiedy to wychodzi ujemnie dla nas,dostajac z budzetu analize ściągalności
    dostaje sie pozniej po głowie. I nie podważam sytuacji kiedy strone stać na
    orzeczone koszty. Tu jednak w tym przypadku wziełam pod uwagę co pisała
    strona zainteresowana.
    Adwokat,który nie dostarcza zaświadczenia o dochodach. A domniemywam,że
    dochód na tym zaświadczeniu umożliwiał prawdopodobnie od zwolnienia
    częściowego bądź całkowitego. Ale nieważne :-)
    A jeszcze jedno ktos napisał,że ma sie zażalić , nie upłynął termin do
    wniesienia zażalenia? O tym nie pisał kiedy dostał zarządzenie o oddaleniu
    ,kiedy mu doręczono a jest to bardzo istotne.

    Pozdrowienia Sandra