eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej? › Re: Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "mariusz" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej?
    Date: Mon, 20 Apr 2009 19:33:22 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 11
    Message-ID: <gsiboe$pdp$1@news.onet.pl>
    References: <gshrr7$rs8$1@news.onet.pl> <op.usowbrpl7hh22l@acer>
    NNTP-Posting-Host: 82-160-243-2.tktelekom.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1240248910 26041 82.160.243.2 (20 Apr 2009 17:35:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Apr 2009 17:35:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 090419-0, 2009-04-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:585335
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jeśli kupowałeś u niego drzwi to:
    > Proponuję wezwać na piśmie do usunięcia usterki (list polecony za
    > potwierdzeniem odbioru)

    > a potem poczekać 14 dni i pójśc po zwrot kasy

    Ja nie chcę zwrotu kasy. Wolałbym naprawę drzwi.

    Mariusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1