  • 1. Data: 2004-02-01 16:34:51
    Temat: Co zrobic , aby cofnieto koncesje na sprzedaz alkoholu ?
    Od: "Wojtek" <g...@g...pl>

    Witam
    Mamy uciazliwy pub w srodku osiedla. Juz bylo pare powaznych pobic
    spowodowanych przez bywalcow tego lokalu. Do kogo pisac , aby cofnieto
    koncesje na sprzedaz alkoholu ? Czy konieczna jest petycja mieszkancow z
    podpisami ? Do kogo sie z tym udac bezposrednio ?
    Prosze o pomoc. Dzieki z gory.
    Nie czytam grupy za czesto, wiec prosze o kontakt mailowy
    w...@p...onet.pl

    --
    Z gory dziekuje
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-02-01 20:07:52
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mamy uciazliwy pub w srodku osiedla.

    a rade osiedla macie?

    pozdro

  • 3. Data: 2004-02-02 00:52:55
    Od: "Wojtek" <g...@g...pl>

    Witam
    Mamy. Oto co odpisal moj znajomy
    "Koncesje opiniuje Rada Dzielnicy III z Pawłem Solarzem.
    Z tego co wiem było kilka razy zgłaszane to w Dzielnicy i bez odzewu. Sam
    rozmawiałem z Solarzem i całym tym smiesznym zarządem naszej dzielnicy i
    ogólnie maja taki plan aby walczyć z alkoholizmem i nie wydają nowych
    koncesji czego widokiem było zamknięcie monopoli na ul. Dobrego Pasterza
    24H, oraz zakaz sprzedazy w sklepie Lewiatan.
    Pewna knajpka jesnak ma plecy wyżej niz w Dzielnicy ale to na priv,
    przynajmniej tak słyszałem, bo pobliskie bloki z nią walczyły
    bezskutecznie."

    I co w takiej sytuacji radzicie ?

  • 4. Data: 2004-02-02 12:08:10
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

> [...]
    > Pewna knajpka jesnak ma plecy wyżej niz w Dzielnicy ale to na priv,
    > przynajmniej tak słyszałem, bo pobliskie bloki z nią walczyły

    mielismy podobna sytuacje
    wlascicielka sklepu okazala sie przyjaciolka burmistrz
    wobec powyzszego nawet policja nie mogla odnalezc sladow swoich interwencji
    sklep istnieje nadal a lumpy szczaja nam po scianach