  • 51. Data: 2024-03-18 06:20:02
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poza tym co Ty się tak przejmujesz ile zapłaci napruty gość. Wystarczy,
    > nie prowadzić naprutym.

    Nawet robert przyznaje, że łapią głównie tych co wczoraj pili i za odrą
    życzyliby im szerokiej drogi. Wiem, że póki co jest limit półtora, ale
    zwracam uwagę, że to nie jest takie proste jak policja musi wyrobić
    statystyki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2024-03-18 06:25:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Np. piją prawie zawsze w czasie obiadu.

    No i? We Francji piją wino, a w Niemczech piwo. Dwoma piwami wyniku 0,8
    raczej nie zrobisz.

    > No z ich p. widzenia raczej nie jest to problem podejrzewam.

    No właśnie - więc po co komplikować. Jeszcze obywatele pomyślą że to
    policja jest dla nich:P

    > A skoro coś
    > miałoby się zmienić, to to coś musi nie dawać zbyt wielu
    > false-positives.

    Nawet jak daje 10% to jednak 90% nie zostanie zatrzymanych do kontroli.
    Aczkolwiek pojawią się (i poniekąd słusznie) głosy, że to naruszenie
    praw obwateli skoro policja skutki tego że ma chujowe narzędzia
    przerzuca jakby nigdy nic na obywateli.

    Normalnie - na boczek i dmuchasz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2024-03-18 06:33:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > życzyliby im szerokiej drogi. Wiem, że póki co jest limit półtora, ale
    > zwracam uwagę, że to nie jest takie proste jak policja musi wyrobić

    Wątpię zeby zeszło na jakieś niskie wartości. Chyba, że się obawiasz, że
    będzie to nauduzywane / manipulowane.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2024-03-18 06:35:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No i? We Francji piją wino, a w Niemczech piwo. Dwoma piwami wyniku 0,8
    > raczej nie zrobisz.

    To może piją więcej i stąd. Pamietam, że taka była argumentacja tych
    wyższych, zachodnich norm, bo tam picie do posiłku miało być elementem
    kultury.

    > Normalnie - na boczek i dmuchasz.

    Ale skąd wiadomo którego? Masz coś co wstępnie kwalifikuje do na boczek,
    tylko skąd policja miałaby wiedzieć, że to Ty?

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2024-03-18 07:39:20
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Nie dramatyzujmy. Podatki tez płacisz wyższe przy wyższych dochodach.

    Bez demagogii, proszę :))
    Nikogo nie interesuje dochód karanego, tylko jego samochód.
    Nieważne, że jeden całe życie na niego zbierał a drugi kupił za tygodnówkę.

    > Instytucja przepadku mienia tez istnieje od dawna.

    To ma jakiś sens w przypadku przestępstw gospodarczych ale nijak mam się
    do alkoholu.

    Kara, żeby pełniła
    > swoją funkcją musi być odczuwalna. Jak masz kupę forsy to parę tysiaków
    > to żadna kara i nie pełni to to żadnej funkcji prewencyjnej. Ten sam
    > schemat dotyczy równiez recydywy. Jak popełniasz ponownie przestepstwo
    > to tak jaby słabo odczułeś wczesniejszą karę.

    Po to się pracuje i dużo zarabia, żeby było łatwiej w życiu a jego
    dolegliwości mniej uciążliwe.
    Zazdrościsz kupy kasy innym i chciałbyś ich ujebać?
    Taka jest filozofia ustawodawców, żałosne.

    > Poza tym co Ty się tak przejmujesz ile zapłaci napruty gość. Wystarczy,
    > nie prowadzić naprutym.

    Nie wystarczy.
    Ciągłe podnoszenie restrykcji dla kierowców już doprowadziły do absurdu
    i trzeba się temu przeciwstawiać.
    Co powiesz, gdy zmieni się kolejny raz prawo i pójdziesz do pierdla z
    krzywe spojrzenie na policjanta?

    Wtedy będzie za późno.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 56. Data: 2024-03-18 07:43:43
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Można się zrzec obywatelstwa. Z tym, że prawa nadal przestrzegać trzeba.

    Pleciesz jak Piekarski...

    Czyli sprzedać dom, zmienić nazwisko, osiedlić się w innym kraju, zerwać
    związki z rodziną....

    Pierdolenie dla pierdolenia :)))

    Wolę już nie mówić głośno po polsku, gdy jestem wśród obcokrajowców.

  • 57. Data: 2024-03-18 08:17:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.03.2024 o 07:43, Wiesiaczek pisze:

    > Pleciesz jak Piekarski...
    >
    > Czyli sprzedać dom, zmienić nazwisko, osiedlić się w innym kraju, zerwać
    > związki z rodziną....

    No nie. Tylko zrzec się polskiego obywatelstwa i przyjąć takie z którego
    będziesz dumny.

    Robert

  • 58. Data: 2024-03-18 09:35:41
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nie dramatyzujmy. Podatki tez płacisz wyższe przy wyższych dochodach.

    A to nie jest od dochodu tylko od samochodu. Kto ma nowszy samochód, kto
    ma lepszy samochód, kto więcej na niego łoży, kto ma prywatnie a nie w
    lizingu.

    > Instytucja przepadku mienia tez istnieje od dawna.

    Motywacją przepadku mienia jest uzyskanie tego mienia przez działalność
    przestępczą a tutaj jest to zwykła kradzież.

    > Kara, żeby pełniła
    > swoją funkcją musi być odczuwalna.

    Kara musi być adekwatna do czynu. Jeśli ktoś za przejechanie się
    samochodem pod wpływem może stracić np Teslę za 300 tysięcy to ile Ty
    musiałbyś stracić jak na trzeźwo doprowadzisz do stłuczki.

    > Jak masz kupę forsy to parę tysiaków
    > to żadna kara i nie pełni to to żadnej funkcji prewencyjnej.

    Sam widzisz. A Ty chcesz okradać ludzi, którzy mają samochody droższe.

    > Ten sam
    > schemat dotyczy równiez recydywy. Jak popełniasz ponownie przestepstwo
    > to tak jaby słabo odczułeś wczesniejszą karę.

    Aha.

    > Poza tym co Ty się tak przejmujesz ile zapłaci napruty gość. Wystarczy,
    > nie prowadzić naprutym.

    A bo tu chodzi o mentalność złodzieja a nie karę.

  • 59. Data: 2024-03-18 10:08:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:
> [...]
    > policji."
    >

    > "Podobnie postąpili m.in. policjanci z Ustronia Śląskiego, gdy
    > zatrzymali pijanego Ukraińca. Kierował należącym do niego audi A2 i
    > miał ponad dwa promile alkoholu. Policjanci nie zatrzymali jego auta -
    > pozwolili je zabrać znajomym kierowcy."
    >
    > To co jest do kurwy nędzy?
    > Jednym zabierają a innym nie?
    > Gdzie tu jest równość wobec prawa?
    > No i dlaczego jednemu zabiorą Volvo a drogiemu zajeżdżonego Golfa?
    > Gdzie tu jest sprawiedliwość?
    > I co na to konstytucja?
    >
    > Krótko mówiąc: Pierdolę taki rząd i takie "prawo"!

    W interpretacji nie złowieszczej woleli nie _zacząć_ konfiskat od
    Ukraińca. Jak za dwa/trzy tygodnie się nie wyrówna to [nie trzeba nawet
    mówić wprost co to będzie znaczyć].

    --
    A. Filip

  • 60. Data: 2024-03-18 12:21:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Mar 2024 07:43:43 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Pleciesz jak Piekarski...
    >
    > Czyli sprzedać dom, zmienić nazwisko, osiedlić się w innym kraju, zerwać
    > związki z rodziną....

    Gérard Depardieu zmienił całe życie pod urokiem Fiutina, więc też dasz
    radę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek