    From: "Dosia" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z samochodem po śmierci właściciela?
    Date: Thu, 10 Jul 2003 11:39:59 +0200

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    news:bejao3$197$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Ta czesc samochodu, ktora przypadala zmarlemu jest czescia masy
    spadkowej..

    > Boguslaw

    Jednak nie wiem, czy ten samochód może być obecnie używany. Czy najpierw
    należy przeprowadzić jakieś postępowanie spadkowe. Pewnie wyrażam się
    zupełnie niefachowo, bo jestem laikiem w tej dziedzinie. Interesuje mnie też
    sprawa polisy OC+AC. Czy może być ona wykorzystywana przez małżonkę do czasu
    zakończenia postępowania spadkowego lub daty wygaśnięcia tej polisy
    (9.08.2003). Jak długo trwają wszelkie formalności, oczywiście przy
    założeniu, że nie będzie żadnych roszczeń i niezgody jeśli chodzi o spadek?

    --
    Dosia