    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z groźnymi psami?
    Date: Wed, 6 Jul 2005 10:53:03 +0200

    > Widziałam. Miało wyszarpany biceps.

    no wiec zapanowal, cnd (co nalezalo dowiesc)

    > Mam dwoje, wyobraź sobie. I pomoimo kontaktów z psami, kotami, końmi
    > krowami
    > i czym tam sobie życzysz, mają nadal wszystkie kończyny, uszy i oczy.

    no i co to niby zmienia

    > nie wyorbazam sobie innejgo zachowania w
    >
    > Jeśli widzę psa latającego luzem, tak. Ale jak widzę psa z właścicielem na
    > drugim końcu smyczy - spodziewam się, że on tam nie tkwi jako dekoracja.

    nawet gdy mijasz w odleglosci 5- 10 cm? zdrowy rozsadek podpoiwada by wziac
    dziecko
    na druga strone (siebie)

    > Niestety, nie rozdają upoważnień do bycia rodzicem.

    co racja to racja.

    > Mój dziadek, były kawalerzysta twierdzi, że koń nie nadepnie człowieka.
    > Sama
    > jako dzieciak kilkunastoletnie widziałam, jak wypuszczony z uprzęży koń
    > przeskoczył nad malutkim dzieckiem ( którego miało tam absolutnie nie być)
    > i nawet się nie zachwiało.

    no wiesz gorzej (tak tez sie zdarzalo) jak by konie sobie przez przeszkody
    skakaly , wystarczy ze mnaly stanie za czyms
    takim i szczescie gotowe.

    > Ja nie pytam o teorię, tylko o praktykę. Paragrafy sobie, a życie sobie.

    no wiesz jak paragrafy trafia na taka "dupe"(nie do Ciebie) to nic dziwnego
    ze nic nie zdziala.
    Trzeba walczyc o swoje

    > A ja w płacz i na kajak, bo Przemek R kazał milczeć:-P Wolno mi mieć
    > poglądy, zy mam złożyć do Ciebie podanie o możliwość wypowiadania się?

    absolutnie nie, tylko nie widze sensu rozmowy o pogryzieniach gdy nie ma
    rzetelnych statystyk.
    Wiec jak dla mnie to EOT.

    P.