  • Date: Mon, 30 May 2005 20:19:40 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co wolno kupujacemu?

    Dnia 30/05/2005 16:10, Piotr Zdziechowiak wrote :

    > Kodeks cywilny reguluje sprawę gwarancji i rękojmi. Wydaje mi się, że w
    > tym przypadku lepiej z rękojmi, ale wtedy musisz dojechać na własny
    > koszt i pewnie pogryźć trochę sklep. Jeśli gwarancja to wtedy na
    > gwarancie leży koszt dowozu na naprawy (pewnie jest to sklep) ale ma
    > facet ileś czasu na naprawę, wymianę, zwrot pieniędzy.

    Rękojmi dla sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się (art. 1 ust. 3
    ustawy 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). Polecam lekturę stron
    Federacji Konsumentów (http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=140) i
    innych.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed