  • Data: 2007-07-12 17:42:29
    Temat: Re: Co wazniejsze: regulamin, czy zapisy w umowie?
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 12 Jul
    2007 01:25:25 +0200, Johnson zeznał(a):

    > W takiej sytuacji regulamin NIGDY nie może być sprzeczny z umową, bo on
    > sam jest częścią umowy. Mogą co najwyżej być trudności z interpretacją
    > umowy :)

    Jeszcze może być 385 par. 1 k.c.

    Już się zresztą chciałem czepić, że sam ustawodawca pisze o sprzeczności
    umowy, ale tenże napisał o sprzeczności treści umowy. ;)
    Jeśli zatem przyjmiemy, że umowa = szereg norm prawnych, to Johnson ma jak
    zwykle rację ;)

    pozdr.