    From: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to jest LOKAL ??
    Date: Mon, 31 May 2004 16:27:16 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@217.96.3.178

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c9ef3n$q1c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale dalej nie wiem wprost, czy 'budynek' jest wtedy gdy nie ma sie
    > pozwolenia na uzytkowanie
    >
    > Fantom

    Rozumiem , że masz na mysli lokal w budynku nie oddanym jeszcze do
    użytkowania?
    Należy moim zdaniem odróżnić "budynek" jako ściśle obiekt budowlany
    spełniający jakieś warunki, a budynek oddany do użytkowania.
    Nie każdy "budynek" to budynek nadający się do mieszkania/użytkowania.
    Podobnie jest z lokalem.
    Wydaje mi się , że traktując lokal jako element składowy budynku,
    może być lokalem nadającym się do stałego przebywania ludzi, gdy budynek
    jest oddany do użytkowania, czyli nadaje się do stałeg przebywania i
    korzystania przez ludzi.

    Sam się zakręciłeml....../
    Pozdrawiam,
    Paweł