    From: Komodor <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to : Pozwolenie na uzytkowanie ?
    Date: Wed, 02 Jun 2004 23:07:49 +0200

    WOJSAL wrote:

    > OK.
    > Ale w czyim interesie sa takie przepisy?
    > Jest przepis typu "nie wolno wprowadzac
    > sie do domu bez zgody urzednika". W czyim
    > interesie jest ten przepis? Kogo chroni?
    > Przed czym? Co by sie takiego stalo,
    > gdyby inwestor wprowadzal sie do domu
    > normalnie, wtedy kiedy uzna to za stosowne
    > a nie wtedy gdy zezwoli na to urzednik?
    > Nie byloby prosciej, wygodniej?

    Dużo prościej. A jak już się wprowadzisz to ja obok zbuduje oczyszczalnię
    ścieków. A drugi sąsiad spalarnię śmieci. A co. W końcu budujemy na swoim.
    A Ty możesz spadać ze swoimi pretensjami.

    > Ja akurat za wiele nie budowalem (tzn. nic
    > nie budowalem) - wiec nie ma za co mnie karac
    > (przynajmniej tak mi sie wydaje ;). Natomiast
    > slyszalem o roznych represjach urzednikow
    > za to ze ktos zrobil cos bez zgody urzednika
    > (nikomu nie robiac szkody!).

    Właśnie, słyszałęś! A choć raz widziałeś?
    Ja słyszałem ze źródeł zblizonych do dobrze poinformowanych, że urzędnicy
    pija krew niemowląt.

    Widziałem za to na świecie miejsca gdzie buduje się tak jak się chce. To są
    slumsy. Jedź, zobacz, pogadamy.

    --
    Komodor