  • Data: 2021-10-18 13:34:27
    Temat: Re: Co się dzieje z TVP2
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-18 o 12:33, Olin pisze:

    > Nie ma pojęcia, bo w kurwizji oglądam tylko filmy z TVP Kultura i czasem
    > sport. O Zenka Martyniuka i Voice of Poland trzeba pytać melomanów.

    Nie musisz oglądać.Wystarczy zobaczyc co sie zaczyna, o której sie
    kończy a potem sprawdzić czy nie leci drugi ra.
    Szansę na Sukces i Voice Off Poland to ja bardzo lubię, ale 2 razy to
    samo pod rząd to chyba tylko debil może oglądać.
    Zastanawiam się też, czy to nie UPC coś namieszało i dlatego chcę
    sprawdzić jak jest u innych ludzi.

    --
    animka